7 Månader

 
Tjolahopp vad tiden går. Nytt år och en månad äldre. Tänk, redan 7 månader gammal. Den 25 December knäckte hon koden på hur man tar sig framåt, hon krälar eller sinnar fram på golvet. Vi fick lite akut införskaffa oss en grind till trappen och man får hålla koll på vad hon kan hitta för skojj på golvet. Mest är et dammrottor hon hittar. I gåstolen är hon som en bulldozer och bara kör, och fort går det! ♥
 
Katterna är Stinas bästa vänner men katterna är inte helt övertygad om att de är Stinas bästa vänner, klappa fint existerar inte. Det är med greppa hårt och dra. Men det är väldigt roligt för hon skiner alltid upp som en sol när hon får syn på dem, kryper efter dom på golvet och vill bara HA dem ♥
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback