Restaureríng

 

När jag var liten hade jag en lära-gå vagn från micki. Den hittade jag en dag när jag var ute i vårat härbre och letade någonting helt annat, men fick syn på denna. Tänkte direkt att den kan jag piffa till lite. Den är rätt sliten efter ca25år varav den nog legat i härbret kanske 15-20år. Så jag gjorde ren den slipade upp den och målade om den med färg som jag redan hade hemma. Spraymålade om handtaget och skrev sedan ut dekaler och klistrade på den. Jag ville behålla lite av "orginalstuket" så därför rekontruerade jag klistermärkerna så de skulle matcha med resten av vagnen. Jag är mycket nöjd. Hon kommer ju inte använda den än på ett ganska bra tag men den är ju fin som inredningsdetalj i hennes rum tills vidare.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback