I did it again

 
I did it again. 
 
Jag har återigen återbrukat saker jag hittat här hemma som jag har haft när jag var liten. Denna gång en barnstol man kan vända så den blir låg och har en bricka man kan äta, pyssla eller något annat på. Kanon ju. Den har hjul så den kan åka framåt och bakåt. Dock har jag inte satt tillbaka dem än då jag ev ska köpa nya. Annars får jag tvätta upp hjulen och ge dem en rejäl rundsmörjning. 
 
Jag slipade först hela stolen med en slipmus, halleluja. Det tog tid. Sedan grundade jag stolen med vit grundfärg jag hade hemma och en skumroller då jag inte vill ha penseldrag eller struktur. Sedan köpte jag 2 spraybukar svart hobbyfärg på biltema som jag sprayade stolen med. Resutatet blev väldigt bra!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback