Glad

 
Ojojoj. Tiden verkligen springer iväg. Stina växer så det knakar och utvecklinger går vekligen så snabbt. Hon har numer verkligen upptäckt världen. Påriktig. Hon greppar efter saker, smakar på saker, ser saker med en helt ny blick. Hon är så med på allt. Hon har även lärt sig att vända sig från rygg till mage, hur gick det till?! Min lilla bebis ♥
 
Det är verkligen som alla säger att tiden springer när man har barn och att man ska "passa på att njuta" vi njuter verkligen så mycket vi bara kan av denna tiden, den är fantastisk! ♥
 
Just nu har vi sjukstgua här hemma å båda jag och Gustav är snoriga, Stina är frisk änsålänge. Det är inte Covid i alla fall och det känns skönt. Nu är det mest RS vi är oroliga över, vi tar det försiktigt men hittar ändå på saker, som att börja på babysim. Woho som vi har längtat, i Tisdags var det äntligen premiär. Vi simmade och simmade och simmade till Stina blev sur och hungrig. Fick därför pausa och ta en matpaus, men så roligt det var!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback