MVC-besök V.34

Hjärtslag bebis: 140 slag/minut

SF-mått: 29,5-30 cm

Blodtryck: 125/79

Blodvärde: -

Glukos: -

Vikt: - 
 
En livlig liten tös, som har det bra och som verkar gilla att ligga med stjärten ner. Dock enligt barnmorskan är det fortfarande okej men att hon bör ha vänt sig tills nästa besök. Ligger hon kvar i säte blir det  remiss för vändningsförsök. Blä. Det finnsnågot som kallas "spinning baby" där man genom olika övningar ska få en bäbis som ligger i säte att vända sig. Så det skall jag göra, det kan ju inte skada att prova i alla fall, sen om hon skulle vända sig och det beror på övningarna eller inte det är i så fall frågan. 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback