Gravidfotografering

 
Äntligen har jag semester innan lillan kommer. Känns så skönt att vara ledig nu och kuna grejja på hemma utan stress och bara kunna vara och vila ♥
 
Idag svängde jag förbi spikarnarna för att ha lite gravidfotografering för mig själv. Tack och lov var det inte något folk där alls, så jag slapp stå framför min kamera i min ensamhet och skämmas, hah. Bilerna blev helt okej, endel bättre än andra. Så kul att göra något själv istället för att anlita en dyr fotograf, då jag blir lite snål då jag lika gärna kan göra det själv. Okej bilderna blir ju inte som en fotograf tagit dom, men jag är nöjd och bilderna duger helt klart! ♥
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback