MVC-besök V.28

 
Tack gud för att jag fått en ny barnmorska. Madelene heter min nya och hon är så gullig. Förklarar allt, hjälpsam och bara så bra. Kände det direkt. Kanske var det personkemin som inte stämde med min förra barnmorska, men vad jag hört från andra är det inte så..
 
Bäbisen har det i alla fall bra i magen och far runt som en liten boll. Följer sin kurva som hon ska och ja allt såg fint ut förutom mitt psykblodtryck. Har därför bestämt att jag själv ska ta blodtryck innan besöken för att de förmodligen alltid kommer att ligga så nedrans högt om jag tar det där. Haha. Fattar inte varför jag får sån tryck. De tryck jag tar sjäälv är i alla fall normala vilket är skönt. Nästa gång jag ska dit är v.31, i slutet av April. Känns ju som en evighet tills dess, men det lär ju gå fortare än man tror.
 
Hjärtslag bebis: 140 slag/minut

SF-mått: 27 cm

Blodtryck: 140/70 - Psyktryck. Tog ett nytt på jobbet som var 120/75

Blodvärde: 129

Glukos: 5,1

Vikt: - 
 
V. 20-28, lite har magen växt i alla fall.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback