Babynest remake

 
Babynestet jag sydde blev inte så bra som jag önskade att det blev. Det blev väldigt stort och långt, och kantigt. Blev också lite snett vilket gjorde att madrassen i blev knövlig och allt bara blev ostabilt. Därför tog jag fram sprättaren och sprättade upp alltihopa (nästan).

När jag får för mig något vill jag helst göra det nununu, och hade jag någon sprättare hemma, nej. Åkte på ica, hade dom en sprättare? NEJ. De har 400 olika målarböcker, pennor, nålar, tråd osv men inte en jävla sprättare. Fick snällt vänta till dagen efter och åka på Maxi och shoppa en sprättare. Sagt och gjort så sprättades det upp och mönstret gjordes om. Sydde fel och fick sy om men efter en del pill och tålamod fick jag ihop det och oj vad bra det blev jämfört med innan!
 
Det är nu lite mindre på längden och mer rundad runt huvuddelen och framförallt rakt sydd bilket gör att madrassen inte blir knövlig. 
 
Övre bilderna är det "nya" och den nedre hur den såg ut före ändringarna.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback