70 %

 
70% och 85 dagar kvar tills lill korven kommer. Så sjukt! Ska planera föräldraledighet och försöka fatta hur man använder försäkringskassan och allt man ska göra där. Barnförsäkring, faderskapsbevis. Faderskapsbevis som förövrigt känns som en jävligt töntig grej bara för att man inte är gift. För är man gift antas ens partner vara fadern... Typ 800 papper som ska skrivas på och skickas in och sedan ska vi tilsamman behöva åka till kommunen och skriva på ett papper efter lillans födelse. Men det är som det är och det kommer att ordna sig, dock lite omständigt.
 
Mår ju egentligen toppen bra men har under senaste veckan börjat svälla på mig, mina stackars fötter är som elefanter och ligger mest i högl'ge när jag är hemma. Försöker att sitta och vila dom på jobbet, vilket är lättare sagt än gjort. Men jag ska inte klaga, det går över.
 
V.26 och v.28
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback