Nyföddfotografering

 
 
Gjorde en egen liten nyföddfotografering när lillan var nästan 3 veckor. Det gjordes med två filtar och lite kuddar. Det blev en liten bajsolycka när jag tog av blöjan men det gick så bra ändå och hon var så snäll och sov fast jag bökade med henne ganska mycket. ♥
 
Tiden springer iväg och hon växer så det knakar. Ca 5kg och 56cm vid 1mån kontrollen. Rutiner har vi inga alls? Vi sover när vi vill och vi vaknar när vi vill. Vi försöker planera för att komme iväg och oftast går det bra. Vi har t.o.m lyckats ta oss iväg och kastat några rundor frisbeegolf. 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback