Bitterheten

 
Eftersom bloggen numer är ganska aktiv då jag känner att jag faktiskt har nått vettigt att skriva om så fick den sig även en ny header.

Dagarna rullar på, sakta men säkert. Händer inte såmycket just nu faktiskt mer äna tt jag känner mig mer och mer osmidig. Undrar hur smidig jag kommer vara sen, när jag förmodligen är väldigt mycket rundare än nu. Haha. 
 
Längtar så efter vår och värme nu, känner mig färdig till viss del med vintern. Så kul att kunna åka skridkor och skidor vilket vi inte gör så ofta, hehe men det är roligt. Just nu känns det bara kallt och jävligt även om dagarna är soliga och fina. Kanske är bitter också eftersom att jag inte får jobba pga Covid-19. OCH att hela innebandy säsongen är inställd (även om jag inte kunnat spela hela säsongen). Dock har 02 och yngre fått gått in i hall från förra veckan vilket ändå är positivt, piss för oss om är äldre och enligt mig en jävlig skumt beslut, och vad baseras beslutet på?!
 
Vaccinationerna på jobbet har i alla fall börjat och de flesta har tagit den första dosen under förra veckan. Jag rekommenderas att inte ta den eftersom jag ör gravid och det inte finns några egentliga studier av vaccinering på gravida. Däremot har jag vaccinerat mig mot säsongsinfluensan, då jag tillhör riskgrupp.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback