MVC-besök V.32

 
Hjärtslag bebis: 135 slag/minut

SF-mått: 29 cm

Blodtryck: 125/82

Blodvärde: -

Glukos: -

Vikt: - 
 
Korven som jag trodde ett tag hade huvudet ner har inte alls, det är rumpan som är ner och huvudet som ligger vid höger revben. Dock har hon tid och plats att hinna vända sig innan vi ska börja bry oss. Skönt men ändå lite oroligt för jag vill inte genomgå en vändning eller bli snittad pga eventuellt säte. Men vi tar det som det kommer, ingen idé att stressa upp sig över något jag inte kan påverka och som inte är aktuellt än. 
 
Jag njuter av att korven slåss i magen och kittlar mig på revbenen. Hon och magen följer sin kurva. Stödstrumpor ska bli mina bästa vänner, järntabletter ska jag bli bättre på att ta och halsbrännan ska jag bota med något annat än mjölk då den börjar bli störig.
 
Förövrigt har jag 15 arbetsdagar kvar till jag går på semester. Wohoo! Sjukt. Vad ska jag göra då? Kanske öva upp min talang/otalang för att sy babykläder kanske. Hihi. Just nu stickas och virkas det en del dock mest basic grejer som filt och mössa. Har dock fler projekt jag planerar men tiden räcker inte till än för allt jag vill göra.
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback