Huset

Sedan vi flyttade in i huset har vi gjort en del lättare renoveringar. Mestadels handlar det om ommålning av rum och kök! Och vilken skillnad bara lite färg kan göra för ett rum!

Köket var ett av rummen vi målade om ganska så snabbt efter inflytt. Det var innan träfärgade luckor från när huset byggdes -69 och sedan en röd vägg?! Så. JÄVLA. Fult. Över "köksön" satt det när vi flyttade in också hängande överskåp som gjorde att köket kändes väldigt litet och instängt. Dessa togs dock ner samma vecka som vi flyttade in och därför finns ingen förebild på det. Den röda färgen målades om till vit och luckorna blev en ljus grå färg från Alcro i färgen November! Handtagen byttes ut mot knoppar. Detta är endast en tillfällig lösning då vi i framtiden vill göra om köket, men tills vidare duger detta fint.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback