Coronatider

För ca 1 vecka sedan blev jag förkyld. Eller kanske Corona, eller Covid-19 som det så fint heter. Jag fick ont i halsen och blev snorig, hosta har jag  haft hela vintern så kan inte påstå att det var någon skillnad mot för innan. Jag vet att jag via jobbet träffat en pat med bekräftat Covid, dock hade vi båda skyddsutrustning, men vet vet? Vatir hemma nu i ca en vecka och det har resulterat i att jag målat om 2 av våra svrum. Och så jävla bra det har blivit.

Gästrummet har fått en grågrön nyans och vårat sovrum har blivit gråblått!
 

Kommentarer
Madde

Vilken blå färg är det? :)

Svar: Det är Rustas Deep Sea :)
Hilda

2021-02-17 17:42:13
Anonym

Vilken blå färg är det? :)

2021-02-17 17:42:35

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback