9 Veckor

Tiden går så fort, kissana är redan 9 veckor gamla! Dock har vi haft lite problem med att få som helt rumsrena, men vi kör hårt med toaträning och peppar peppar så går det kanonbra!
I övrigt så jobbar jag på som vanligt, Covid-19 förväntas toppa någon gång i mitten på Maj här i västernorrland. Vi har ofta skydd på oss och använder oss av skyddsmask 90, man ser ut som en riktig alien men det är ett superbra skydd och inte lika yvigt som det blir med munskydd och visir. Dessa är också bara att sprita av så går som att återanvända.

Vardagen hemma rullar på och det börjar bli riktigt varmt och skönt ute. Jag har krattat gården och planterat blommor. Snart ska potatisen sättas ner i marken. Semestern i sommar är avbokat pga världsläget. Tråkigt. Vi skulle ha hyrt en stuga på Böda camping i en vecka. Istället får vi vara hemma och pyssla på istället. En ny altan vore drömmen, men som allt annat är det inte helt gratis. Tyvärr. Nästa sommar kanske. Ta ner träd som står på gården ska vi i alla fall försöka ta ner och det får vi hjälp med. 
          
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback