Balkong makeover

idag fick balkongen sig en riktig makeover, och resultatet blev hur bra som helst. Våran balkong var eller är fortfarande väldigt "skabbig" räcket är så rostigt, golvet (enligt mig) inte jätte fräsht och plankorna är mer grå/brun/gul än vad dom är vita.
 
Så idag shoppade jag på ikea, trallgolv, balkong parasol, en till blomlåda och ett balkong "vindskydd". 
 
Glovet var jag tvungen att modifiera lite för att få det att passa och de små olikheterna som blev är inget man tänker på, och vindskuddet räckte inte tiktigt hela vägen runt men det tänker man inte heller på, så jag är så himla nöjd! Även nya möbler har vi dit ut men dom köpte vi för ca2 veckor sedan, nu vill man ju faktiskt vara ute på balkongen!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback