Flytta hemifrån

Här ekar det som för det mesta tomt.. Ska väl kanske ta tag i detta, kanske.
 
Den senaste veckan har varit väldigt annorlunda eftersom jag och Gustav har flyttat ihop i en egen liten lägenhet. Det är en lägenhet på ca 38 kvadratmeter 1.5 rum. Så bra planslösning att det känns mycket större än vad det är!
Allting hittills känns bra, men lite kartonger och Oordning är det fortfarande, i helgen kommer pappa och Annika och hälsar på, och det ska bli så kul att få visa alla lägenheten, och jag längtar till allt är i sin ordning.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback