Middag och Bio

I måndags blev jag bjuden på Middag och Bio av Gustav. Det var supermysigt och jätte gott. Vi gick på Biteline och jag tog pasta och kyckling med någon svampsås. Jag petade dock bort svamparna men det var så gott!

För att fördriva tiden innan bion började gick vi på downtown och spelade biljard. Och jag VANN! Eller nja egentligen inte.. 

På bion såg vi "Let's Be Cops" enkomedi som var väldigt rolig och faktiskt bra. Jag hade förväntat mig att den skulle vara sämdre men den var faktiskt väldigt bra!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback