Fuck Cancer

SÅ har ännu en vecka gått! Veckan som vart har varit bra och den första snön har kommit, ca 2-3 cm och den ligger kvar, och det är halt på vägarna. Men det är mysigt och det känns mycket ljusare på kvällarna!

I morgon har vi matck igen, äntligen efter ett tags uppehåll. Vi möter Ankarsvik och det ska bli så spännande, än har jag inte blivit nervös, men ju närmare matchen det blir ju mer nervös blir jag! 
 
Jag har även gjort mig ett nytt "Fuck Cancer" armband som även är lite färgladare!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback