Arabiska

Dagarna rullar på och på Måndag är det min födelsedag. Jippi! Jag har även fått min vikariat förläng till den 19 december vilket betyder att jag får vara med under allt julmys och Lucia. Ska bli jätte spännande och super mysigt, nu kan snön snart få komma!

I helgen ska vi även jobba med laget, på Björn Skifs konsert här i sundsvall. Även det ska bli jätte kul.
 
Detta är mina 2 armband som jag köpte i Turkiet, som jag älskar. Dom är så himla fina och speciella. Det var en Gubbe som satt och gjorde dom i en basar en bit bortanför hotellet. Man fick välja motiv och text själv, han kunde även arabiska så ett av dom är det arabisk text på. 
Det ena armbandet är mitt och Gustavs stjärntecken, Skorpion och Vattumannen och på den andra står det Gustav på, på Arabiska! 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback