Lagerhaus

Jag bara älskar dessa fina burkar med sugrör i från Lagerhaus. Idag hade vi även sol för första gången på flera veckor, och varmt var det också! Det har varit halvdåligt väder och ingen värme, men idag äntligen fick vi oss lite! Vi var ute en sväng på förmiddagen och grävde upp rundeln på framsidan då den ska bort! Stöttat mina fina stora solrosor som jag bara väntar på att de ska komme en blomma och såklart så ut också. En av blommorna måste ha fått fnatt då den liksom delat på sig och fått svå stjälkar som växer uppåt samt en i mitten, så den ser lite ut som en trudd fast mitten delen är super kort. Det blir spännande att se hur detta kommer att ta sig!
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback