April - Juni

Studenten närmar sig och vår klass som inte alltid var så entusiastiska var med på en Vagant tävling, Rosa dagen. Jag fortsatte måla och vi hade överasknings babyshower för Linnéa!
 
Nu är det nära studenten, våren är här, det blir varmare, vi har mösspådagning på torget med tusen blågula ballonger som släpptes samtidigt. Jag provade även på yrket som brandman, en upplevelse!
 
Äntligen får jag bära min underbara balklänning, jag tar äntligen studenten med min andra helt fantastiska klänning som jag fått uppsydd, en helt underbar tid. Ett besök i Piteå under midsommar och Linnéa får sin andra lilla skrutt. Lykke.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback