Fågeltornet

Här är några bilder från när jag var på Stornäset för ett par veckor sedan när det fortfarande var varmt ute. Sommarvärmen liksom bara försvann pang poff, och jag saknar den. Hela Agusti skulle i alla fall få kunna vara varm, så man kan gå i kortbyxor och klänning. Jag har så mycket sommarkläder och sommaren är alldeles för kort så jag hinner knappt använda allt. Hihi.
 
När jag var på Stornäset var det så mycker mygg och knott och jag hade långbyxor, men jag hade inga stängda skor eller strumpor. Jag fick hur mycket myggbett som helst. Speciellt på fötterna.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback