Lycka

Jag är så lycklig nu! För 2 dagar sedan omformaterades min externa hårddisk då vi kopplat in den till ett x-box. Alla mina bilder försvann, från studentn från 18årsdagen, balen, allt. Jag hade ingenting på datorn eftersom den inte har något minne. Men tack vare två försök att rädda filerna med ett återställningsprogram lyckades jag. Jag har inte kollat om ALLT är räddat men 99% av allt verkar vara tillbaka. Programmet heter "EaseUs recovery wizard 6.1" dock tog det ca 12 timmar för programmet att hitta alla filer och mappar som var ca 16000 st och 67gigabyte men det är det självklart värt och jag rekomenderar verkligen programet till er andra!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback