Always and Forever

För alltid för evigt, det är väldigt lång tid
Åh men länge är kort när det é jag och du

Jag ska ropa på dig för alltid
och du ska alltid svara ja alltid
Vi vet att det ska vara för alltid du o jag
för alltid för evigt

Vill att det är så här för alltid
Tänk om jag kunde lova för alltid
Då skulle det vá för alltid du och jag
för alltid för evigt

För alltid för evigt det är väldigt långt tid
För alltid det är jätte kort när vi har kul

Och det ska vá jag och du för alltid
Jag vill att vi är tillsammans för alltid

Jag hoppas du förstår
Att det kvittar vart jag går
så är vi två tillsammans för alltid för evigt

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback