Kommer snart..

 
 
 

Kommentarer
Linnéa

Hej! Jag har använt mig av din nyaste gratisdesign, men jag har lyckas inte hitta vart jag kan ändra den bilden som finns över beskrivning av blogg/en själv. Jag skulle bli väldigt tacksam för svar!

Svar: Hej om du skickar din inloggning till bloggen och vilken text du vill ha kan jag fixa det, annars får jag försöka förklara hur man gör :) kram
Hilda

2013-06-20 17:28:12
Alice

Hej! Jag och min syster har blogg på devote. Men funderar på att byta. Du verkar vara väldigt duktig på design på blogg.se. Skulle du kunna hjälpa mig? :)

maila mig gärna!! [email protected]

2013-06-23 11:53:04
Anonym

Hej! Tack, men jag lyckade hitta vart jag kunde byta bildkoden till "presentationbilden" (dock kunde jag bara använda bilder i väldigt litet format). Däremot strular det när jag ska byta headern. Jag har skappat en ny header med andra bilder, men det funkar inte när jag lägger in bildkoden. Jag byter ut den gamla headerkoden med min nya headerkod, men headern ändras inte utan blir helt vit istället. Vet inte vad det är som inte funkar, men jag skulle bli oerhört tacksam för hjälp! Om du vill kan jag ge dig lösen till bloggen om det blir lättare för dig, men vill helst inte ge ut den offentligt! Om det är lättare för dig att fixa det själv, än att försöka förklara för mig (vilket jag faktiskt tror att det är) så kan jag maila mitt lösen om jag får en mailadress! Mvh Linnéa!

2013-06-23 22:17:40
URL: http://linneaholmsten.blogg.se
Maria

Hej! Jag sitter och tittar på din senaste design, och jag tycker väldigt mycket om den! Men eftersom jag har väldigt svårt för att förstå hur man ska förstå alla stilmallar när man ändrar o sånt. Så har jag ingen aning hur man kan ändra bild från den dära flickan till en bild på mig själv. Uppskattar verkligen ifall du kan hjälpa mig! :)
Du kan svara tillbaka till mig e-postadress så jag ser när du svarar!

2013-06-23 22:48:04
URL: http://mariamustafa.blogg.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback