Tävling bloggdesign

Nu är det dax att lotta ut en alldrles unik design!
 
Det du behöver göra för att vara med och tävla är:
- Lämna en kommentar at du är med och en motevering varför du ska vinna! (glöm inte mail adressen)
 
För större chans att vinna:
- Följ mig via bloglovin
- Gilla min facebooksida HÄR
- Gör ett inlägg i din blogg, facebook eller liknande där du tipsar om tävlingen
 
Endast kommentarer i detta inlägg godkännes!
Tävlingen avslutas Fredag 12/7 kl. 00.00
 
 I designen ingår header, profilbild, text, typsnitt mm + Dropdownmeny
 I denna design går det att ladda upp bilder i 700px.
Dropdown ingår
 
 

Kommentarer
Ingrid Wanby

Jag är med!Fett snygg design btw :)

Svar: hej vad kul! men jag tänkte förlänga tävlingen lite till pga för få som är med :) jag meddelar självklart när vinnaren utsetts :)
Hilda

2013-07-03 21:48:42
URL: http://ingridwanbyy.blogg.se
mellab.blogg.se

Jag vill vinna för nu har jag letat efter en design till bloggen ända sedan jag skaffade den. Om någon månad blir den ett år. Täckte att jag sätter upp den på bloggen när den blir ett år.
Den där designen som du beskriver, dropdownmeny, vad coolt!

Svar: hej vad kul! men jag tänkte förlänga tävlingen lite till pga för få som är med :) jag meddelar självklart när vinnaren utsetts :)
Hilda

2013-07-12 10:46:55
URL: http://mellab.blogg.se/
Alice & Johanna

Halloj!
Om ingen har kommenterar att dom vill vara med i tävlingen skulle vi gärna vila att du designade vår blogg med den! Den är ny och behöver en fin design och det var denna! :D Med vänlig hälsning, Alice och johanna ;)

Svar: hej ja ni kan gärna vara med och tävla, några har redan anmält sig, men jag tänkte förlänga tävlingen lite till pga för få som är med :)
Hilda

2013-07-15 19:49:18
URL: http://soundsliikeus.blogg.se
elise

hej! jag har gjort ALLT. och jag vill villa för att designen är unik på nått sätt o jag vet inte hur man gör en design så jag behöver en fort. Hoppas du förstår

2013-07-17 01:37:13
URL: http://elisetipsar.blogg.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback