Så fantastiskt otoligt

Oj, att jag skulle få vara med på Fantastiska Kandees (sandras) blogg trode jag aldig, inte i min vildaste fantasi!
Jag skickade iväg ett mejl till henne, eftersom hon skrivit att hon skulle sluta blogga. Vilket jag abolut inte vill. Det är den absolut bästa bloggen av alla, så mycket inspiration!
Såhär fint skev hon:
Tusen tack för alla era fina kommentarer till mitt förra inlägg. Det har strömmat in en massa bra tips och jag känner mig mycket mer motiverad och inspirerad att blogga nu! Men som nästan alla sagt: Jag tänker bara blogga när jag har några riktiga guldkorn. Som NU. Jag fick ett mail av en bloggläsare vid namn Hilda Fromm som gjort den här ascoola teckningen på mig. Jag bokstavligt talat älskar den och den lite 'ruffiga' och osymmetriska tekniken. Såhär fint skrev hon:
 
Jag älskar din blogg och jag tycker du är en sådan stor inspirationskälla jag älskar allt med din blogg! Därför har jag valt att måla/teckna just dig! Jag önskar att jag var lika kreativ och duktig som dig, du är fantastisk! Kram
 
Hilda, det ÄR du redan. Tack snälla du för sådan fin teckning och såna fina ord! Här kan ni förresten se fotot på mig som Hilda tecknat av. Visst är det otroligt bra!?
 

Kommentarer
Angelica

Såg din kommentar lite sent kanske! Men hoppas du haft en bra start på veckan ändå!

2012-09-05 22:02:46
URL: http://Misscookie.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback