Nyhet

Ni har väl inte missat att jag tar emot beställningar!
Blyerts:
Jag gör porträtt på A4, men kan även tänkas göra på dubelt så stort A3.
 
Har du t.ex. ett foto du vill att jag ska teckna av så skicka
den till [email protected].
Priset kommer ligga mellan 150-200 kr (beroende på storlek).
 
Är du intresserad och vill veta mer? I så fall når du mig på:
[email protected] Hör av dig så svarar jag så snabbt jag kan!
 
Prints/Canvas
Vill du beställa ett print eller en canvastavla med någon av dessa?
 
Canvas tavlorna kommer variera i pris, beroende på storleken.
Liten ca A4 200:-
Mellan ca A3 350:-
Stor ca A2 450:-
 
Printsen för dessa två bilder finns för tillfälligt inte inne men kommer snart!
De kommer såklart vara billigare.
 
 
Vill du att jag ska måla en ny "egen" bild till dig går det också, då görs bilden på att A3 papper (tjockt, akvarell)
Dessa kommer då kosta 175:-
Du kommer bli helt unik med denna tavla, den kommer alltså inte tryckas upp!
 
Du gör en beställning genom att mejla mig på: [email protected]

Kommentarer
aliengirl- artist, actor & dancer

Wow, riktigt snygga! :D

Svar: tack så mycket :D
Hilda

2012-10-05 09:06:47
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback