Vägstädnig

Kl 08.00 befann vi oss inne i stan för att påbörja städningen av vägar. Sammanlagt 3.3 mil på 10 personer.
Lite dålig stil att säga att man inte visste osv.. Ett staff ska bli för de som inte hjälpte till. De som jobbade OKEJ.
Städningen var planerad till kl 18 men vi vart klar redan 13.00. Den sista vägen var redan städad och vi fick åka hem! Tack tack till dem.
Men snälla ni som slänger skräp omkring er, sluta det är så fruktansvärt tråkigt att behöva plocka upp alla grisiga äckliga papper...

Det roliga med att städa var att vi fann en 100lapp liggande i ett dike!


Följ med via instagram: hildafromm !


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback