Sommaren har kommit ☼

ästan i alla fall, i morse var det 23.3 grader kl 07.30 (Dock i solen), otroligt varm!
Jag slutade tidigt och for hem, för att spriga runt och leta kläder. Sedan skyndade vi (jag, elina och mormor) iväg till folkets park där mammas elever hade uppträdande.
"kul i parken hette det" Alla eleverna har på ett eller annat sätt ett funktionshindder. Men allihopa var jätte duktiga och det var super kul.
fteråt blev det en glass på stan och lite fönstershoppande med Gustav.
Mormor och Morfar kom idag också hela vägen från Lycksele. Mycket trevligt!
Snart kommer även pappa ner från Piteå, ska även det bli mycket kul 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback