Undersökning!

Namn: Hilda Fromm

Ålder: 17

Längd: 1.70

Sko-storlek: 39

Född: I Sundsvall

Bor: På Alnö (utanför sundsvall)

Gör just nu: Skriver detta...



Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, Gillar att vara uta och röra på mig, snäll

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Otålig, Blyg, Lätt irriterad

Vad är du rädd för: Mörker och förlora någon jag älskar.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är glad och bryr mig om andra.

Har du körkort och egen bil: Jag har körkort för moped och nej jag har ingen bil..

När tod du ditt körkort: För mopeden ca 2år sedan

När grät du senast: Det minns jag inte, men det var ett tag sedan.

När skrattade du senast:
Idag

Vem åkte du bil med sist: Elina

Vem åt du mat med sist: Mamma, Elina och en kompis till mamma

Vem sov du hos sist: Mormor och Morfar

Vem sov hos dig sist: Gustav

Vad var du rädd för när du var liten: Mörker, dö och spindlar.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Tandläkare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 1-2 gånger tror jag

Värsta smärtan du råkat ut för: Nör jag blivit sårad, men fysiskt när jag stukade ledbandet i foten.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag  blev tillsammans med Gustav och allt vi gjort tillsammans. Men även alla resor till spanien när jag var yngre!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När någonting hemskt händer som man inte kan göra någonting åt.

Har du någonsin sportat: Jag spelade Innebandy en kort tid, sen började jag med basket (var på ca 2-3 träningar) sedan började jag med badminton. Sedan ville jag börja i fotboll, tennis, gymnasik, ridning osv, men det fick jag inte så jag började åter igen spela innebandy och håller på än!

Någon du ser upp till: Alla människor som vågar misslyckas, vågar vara sig själv!

Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, plånbok, hörlurar, lypsyl

Har du varit utomlands någon gång: Många ca 12-13 kanske.

Vilken plats var finast: Spanien, Nerja och Italien, sicilien

Största stad/städer du varit i: Inte en aning, Malaga, stockholm kanske vet inte vilken som är störst..



Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: NEVER

Har du piercing eller tatuering: I öronen har jag 3 örhängen, men inget mer.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska vara mer än ett utseende. Han ska vara snäll,självständig, rolig och omtänkssam!

Finaste komplimang du fått: Var gång någon berömmer mig för min konst, och när jag får höra hur vacker jag är.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Inte riktigt ordentligt hoppas jag.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nja ja, men det gick över.



Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Kissemiss

Aftonbladet eller expressen: Spelar ingen roll.. Läser dom ändå aldrig..

McDonalds eller MAX: Donken

Vin eller Öl: Öl inte för jag dricker men...

Charter- eller skidsemester:
Båda och!

Sverige eller Utlandet: Utomlands, på semester i alla fall.

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Båda..

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar igentligen ingen roll, men ljus då eftersom min är de..

Sommar eller vinter: Båda och!!

Vår eller höst: Vår.

Flyg eller tåg: Flyg det går fortare, men dock farligare. Enligt mig.

Bil eller buss: Bil.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback