Te amo

Ek het jou lief- Yes kez sirume- Mina rakastan sinua - Je t'aime- S'agapo - Aloha Au Ia`oe  - Hum Tumhe Pyar Karte hae - Ik hou van jou - Szerelmes vagyok beléd- Eg elska tig- Saya cinta padamu- Negligevapse - Taim i' ngra leat - Ti amo - Aishiteru  - Soro lahn nhee ah - Ngo oiy ney a - T'estimo - Sarang Heyo - Mi aime jou - Volim te- Te amo - Es tevi miilu - Bahibak - Tave myliu - Wo ai ni - Kanbhik - Ana moajaba bik - Ayor anosh'ni - Jeg Elsker Deg  - Doo-set daaram  - Kocham Ciebie - Eu te amo- Te iubesc - Ya tebya liubliu - Volim te  - Techihhila - Lu`bim ta - Ljubim te -Te quiero / Te amo - Ninapenda wewe - Jag älskar dig
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback