Förälskad

Ett nytt ritblock har tillkommit. Ett med lenare papper, jag hade sånt när jag började rita, tänkte aldrig på att det blev mycket lenare linjer än när jag köpte ett nytt tjockare papper. Jag Älskar det..!
                        Lent papper                                                                                               Lite hårdare och tjockare
Detta kanske inte är ett sånt bra exempel att visa, men man ser skillnaden väl på vissa, beroende på hur noga man varit.. Ska försöka hitta ett bättre exempel sen..

Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Åh älskar verkligen din header o stil på bloggen! :D

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Hilda

2012-07-11 14:19:00
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
g.s

Det e helt sjukt hur duktig du är ! Ritar du av bloggläsare med? Hade varit grymt om du gjorde det:)

Svar: tack så mycket :) Det händer ibland att jag gör det ;)
Hilda

2012-07-17 12:33:07
URL: http://www.ghettostation.blogg.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback