Today

Kallt och murrigt ute idag, men har varit förvånansvärt duktig på lektionerna och jobbat som en galning. Förmodligen jobbat alldeles för bra. Där av min ilska på vägen hem. Ingenting gick vägen.

  • Kaos utanför city gross eftersom dollar store öppnat
  • Apoteket har försvunnit därifrån också..
  • Folk kan inte köra bil..
  • Vi hamnar bakom en traktor, som vi inte kan köra om.
  • Apoteket på Alnö har inte det vi vill ha.
  • Jag bränner pankakan


 

Nu åker jag på träning i hopp om bättre lycka. 
Kanske vi ska pringa ute i minusgraderna i shorts? kan i så fall bli spännande!


Kommentarer
JOZ♡

Hej! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Hoppas du får en bra dag! Kram

2011-10-25 19:56:30
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback