Stekhet Fromm sänkte jumbon

Fast det borde vara Stekheta Fromm.
Vi var i tidningen Lördags efter fredags matchen, dock hade dom skrivit fel. Men nu har dom gjort rätt!

 


Tabelljumbon Sollefteå väntar fortfarande på sin första poäng i innebandyns division II för damer.

I fredagens möte med Alnö var det däremot bra nära. Ledning med både 3-1 och 4-2 innan gästerna vände med mindre än fem minuter kvar av den sista perioden.

Alnös Hilda Fromm noterades för ytterligare tre mål medan Elina Fromm gjorde ett mål och en assist.

Sollefteå IBK-Alnö IBK 4-5 (1-1, 2-0, 1-4)

Mål, Sollefteå: Frida Andersson 2, Sara Olsson, Hanna Sjödin. Alnö:Hilda Fromm 3, Cecilia Risberg, Elina Fromm.

Domare: Göran Edlund, Mikael Körning. Publik: 40. Skott: 33-26.


Kommentarer
Anonym

Hejhej! :)



Har en speciell tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



Kika gärna in om du vill vara med :).

Tävlingsinlägget hittar du här:

http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



Kramar Bea :) !

2011-11-01 15:25:10

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback