Lite om mig

jag har insett att min senaste kyss: Var fantastisk
jag har insett att: Gustav är det bästa som hänt mej
jag har lärt mig: Rita
jag trodde aldrig att:
jag lyssnar på: Det jag tycker är bra
jag pratar: Det jag vill
jag tycker om: Gustav
jag avskyr när folk: Ljuger
min bästa vän är: Anna, Moa o Gustav
min första bästavän heter: Anna
kärleken kan: Vara underbar
bästa tiden i mitt liv var: 9:an
jag har misst: För många saker
om jag fick en sak i hela världen:
jag är: Blyg
när jag borstar tänderna: Sitter jag på toa
när jag lagar mat: Lagar jag god mat
jag tänder på: Gustav
det sexigaste yrket är: --
det är charmigt när: Någon är gulig
jag är rädd för: Mörker
den värsta känslan är: Ångest
den bästa känslan är: Kärlek
jag är bäst på: Att äta godis
jag är sämst på: Äta frukt och grönt
om jag var ett djur skulle jag vara: En katt
jag kommer alltid att vara: Mej
det finaste som finns är: Jag älskar dig
i sommar: Var jag lycklig
sist jag grät var: --
jag kan: Spela gitarr
jag kan inte: Hålla ordning på saker och ting
när jag vill tänka går jag: Iväg
när jag bakar så bakar jag: Muffins
min mobiltelefon är: Röd
när jag vaknar på morgonen: Ligger jag och drar mej så länge jag kan
innan jag går och lägger mej: Tar jag på mej  pjamas
just nu tänker jag på: Att jag ska se film
bebisar är: Sötast
idag har jag: Spelat match
ikväll ska jag: Kolla på Mr bean
imorgon kommer jag: Gosa
jag vill verkligen: Lyckas

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback