mY LoVe

Vad heter ni? Hilda & Gustav
Hur träffades ni? Gick i samma klass i 9:an
Hur länge har ni varit tillsammans? 1år, 1 månad, 2 veckor
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Moppe, snart bil typ
Kommer du ihåg er första kyss? Såklart
Vem är äldst? Gustav
Vilka stjärntecken är ni? Skorpion & Vattuman
Vem fyller först på året? Gustav
Vem sjunger bäst? Vet inte, jag kanske eller han kanske
Håller ni handen på stan? Jaa 
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja fast nej vi gick juh i samma klass så ganska bra då kanke
Blev du kär i första ögonkastet? Nästan ;)
Har ni någon speciell låt? Haha ja de har vi säkert vet inte vilken men
Har ni gråtit i varandras armar? Jaa
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, bara i sverige 
Vilket är ert bästa minne? ALLT!
Vem lagar bäst mat? Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jaa du beror väl på
Har ni stora framtidsplaner? Ja
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jaa typ
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 3km
Blir du lätt svartsjuk? Ibland men jag litar på honom!
Brukar ni bråka? Nej inte direkt
Ringer eller SMS:ar ni mest? Lite båda men mest sms
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela han är fin!
Brukar någon av er prata i sömnen? Ja hela tiden typ..

Kommentarer
Molly Svedin - Vardagsblogg + annat.

Fin blogg :)

2011-08-24 18:19:58
URL: http://onelifeforme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback