ICA matmästar'n cup

I helgen har jag varit på cup i Östersund 5 matcher och massor med skojj.
Lördag:
Klev upp 05.00 på morgon och for till Östersund då, pigg och glad.. Match 09.10.
Match 1: Alnö - Brunflo, 1-6
Match 2: Mora - Alnö, 14-2
På kvällen gick vi genom önskemål mm.. Lekte lekar och lärde känna varandra bättre!
Söndag:
Efter en natt med 1 exploderad sovmadrass, som faktiskt exploderade så alla vaknade och hördes till våningen under. 07.15 uppstigning frukost match, först idag igen.. Även med 1 spelade till för Elina kom upp!
Match 3: Alnö - Sundsvall, 1-10
Match 4: Jemtland - Alnö, 7-1
Match 5: Alnö - Sundsvall Ungdom, 4-1
Ja visst det är inga dröm resultat, men man får tänka på att det var rutinerade lag vi förlorade mor och att va är  ett helt mytt lag som aldrig spelat match tillsammans, så gjorde vi faktiskt det jävligt bra!

 


Kommentarer
' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

Ha en fin dag :)

2011-08-29 11:00:02
URL: http://saveu.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback