Ny arbetsplats

 
På grund av covid-19 och att jag inte får arbeta någon stans nästan så har jag fått nya arbetsuppgifter på ett nytt ställe. Nämnligen på  regionens covidvaccinering, jag träffar inga patienter och vaccinerar ingen men däremot behövs vissa vaccin spädas innan de ges.Är imponerad över hur bra det faktiskt fungerar trots en del strul i början. Det är många äldre peisionärer, de som artbetar extra utöver deras ordinarie arberte och frivillig arbetare. Tillsammans löser vi problem och sammarbetar för att lösa eventuella problem som uppstår. 
 
Att stå upp en hel dag är ju rena döden för fötterna trots stödstrumpor och bra skor. Har dåligt med stolar men det ska ordnas så man sitter när man kan och där det går. Har korta dagar och börjar 07-13.45 vilket är väldigt skönt, dock kliva upp vid 06.15 är inte min grej, men man vänjer sig. I helgen har vi ingenting planerat mer än vara hemma, kolla på skidorna som är lite av en obligatorisk grej och bara ta det lugnt! 
 
Sundsvalls tidning var på besök under gårdagen och tog ortoligt vackra kort på mig och kollagan Johanna! ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback