Vi ska få...

Vi ringde alltså upp alla på videosamtal så alla fick vara med och se vad det är för liten Baby Yoda i magen ❤ Sjukt nervösa och spända, vi gjorde en lista med vilka som trodde flicka och pojke.
Flicka trodde:
Jeanette
Lova
Lo
Lykke
Henrik
 
Pojke trodde:
Jag
Gustav
Linnea
Leo
Bengt
Fredrik
Elina
Mamma
 
Pirrigt var det och vi ska få en..................................
 
 
F L I C K A
 
Jag som var helt säker på att det skulle bli en liten pojke, blev så jävla chockad. Det var lixom fel färg som kom ut ballongen eftersom vi förväntade oss ett blått konfettiregn. Haha. Men vi är så glada! ❤ 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback