Vagnen

 
Våran fina vagn. En emmaljunga NXT90, en av de få saker tillsammans med babyskyddet vi faktiskt köpt nytt. Det mesta hade vi faktiskt sedan innan eller är köpt på tradera och facebook, perfekt, billigt, miljövänligt och bra priser. 

Vagnen i alla fall är stor och stabil och helt svart. Känns som denna kommer ta sig fram överallt utan problem. Provade också en britax vagn men den kändes sjukt b-ig och rapplig för ungefär samma peng som emmaljunga. Bugaboo är ju snygg och ska vara bra, men fan inte alls värd priset enligt oss.
 
I alla fall blev det en all black modell, enkelt neutralt och snyggt. Vi har en adapter till chassit så man kan sätta babyskyddet direkt på, perfekt. Sen har jag sytt ett litet täcke och en kudde till vagnen för lite kyligare sommardagar. Även virkat en liten kanin hah.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback