Barnrum

 
Lillans rum börjar sakta men säkert de också ta form. Spjälsängen hade vi sedan innan då det är min gamla, haha. Faktiskt fin skick för att vara över 25år. Var sedan på Ikea och inhandlade diverse saker som behövdes.
Bland annat:
  • Madrass
  • Sängkläder
  • Kudde 
  • Lakan
Fyndade också en sängmobil som spelar musik och ett spjälskydd på facebook. Efter jag tvättat allt var jag tvungen att provbädda, och så mysigt det blev! ❤ Den "vackra" sänghimlen har jag gjort själv av gardiner och en ring jag redan hade hemma.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback