Gravid Lista

Halsbränna: Ja, till och från faktiskt. Men inget jag egentligen störs speciellt mycket utav.
Ryggbesvär: Ja? Fast det har jag haft senaste åren, så tror inte det är nytillkommet.
Bäckenbesvär: Nej
Muskel och vadkramp: Nej
Åderbrock: Nej
Hemorrojder: Nej
Nästäppa: Har jag också jämt kanske något värre än vad det brukar.
Urinvägsinfektion: Nej
Känsligt tandkött: Nej
Bättre hy och hår: Nej, sammalika
Illamående: Fram till v.14 ungefär, kändes som att vara bakis i 3 månader. Nu är jag illamående på morgonen och när jag är riktigt hungrig.
Ömma bröst: Mest i början, bättre nu.
Viktökning: Inte en aning
Trötthet: Ja, men inte allt för farligt
Upp och ner i humöret: Ja, lite - blir så jävla förbannad när jag blir arg och bölig ibland utan andledning.
Strimmor på magen: Nej, men på höfterna
Putande navel: Inte än
Svullnader: Nej
Yrsel: Nej
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Vet inte, känner mig dock ofta frusen.
Blodbrist/ järnbrist: Äter järntabletter så ja?
Sammandragningar: Nej? Vet inte hur det känns..
Sömnproblem: Nej, men vaknar ofta då jag är kissnödig
Nytt konstigt matbehov: Nej
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback