Babynest

 
Eftersom jag har symani har jag också snickrat ihop ett babynest, som enligt alla tutorials ska vara så jävla enkelt. Jo alltså det är ju kanske inte raketforskning, men inte heller något man kastar ihop på en kvart. Att få till ett bra mönster och sedan få allt att passa ihop var lite utav en utmaning. Mycket pill och tålamod, och tillslut fick jag ihop det. Blev inte riktigt som bilden i mitt huvud som var att det skulle vara som ett butiksköpt, haha. Men är i det stora hela faktiskt väldigt nöjd med resultatet! 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback