Är våren på väg?

 
Tiden går långsamt, långsamt långsamt. Dock kanske våren är på väg då det i veckan ska bli flera plusgrader och lite sol!! 

 
På onsadag väntas det första besöket hos barnmorskan, v.24, inte varit där sedan v.12 så det blir spännande att se vad vi ska hitta på. Brukar få psykblodtryck när någon annan ska ta det på mig fast jag vet att det är bra så skjuter det i höjden och jag får alltid ta om det och vila en stund innan vi tar om det. Därför tog jag blodtrycket själv på jobbet i fredags där det låg bra, kring 125/80. Tog även ett blodsocker bara föratt, det låg på 5.4, perfekt! 
 
Jobbar på mer med skolan nu då det närmar sig den sista tentamen jag får göra innan jag blir spärrad pga min graviditet. Efter det väntas det jobb igen måndag till fredag, dock korta dagar, 8-15! Skönt.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback