Vardagsrum

Vi har länge funderat på vad och hur vi ska göra med dom "fantstiska" sjögrästapeterna.. Ska vi gipsa? Ska vi riva ner dom? Ska vi måla dom? Har googlat och frågat i olika forum utan att bli igentligen riktigt klok på hur vi ska göra. 

Förra veckan blev jag så less att jag först provmålade en vägg vit, och visst gick det bra! Hallelujah! Resten av vårat gigantiska vardagsrum målades därför vitt och en grå fondvägg bakom tvn. Alltså WOW vilken skillnad, jag älskar det! Den vita förgen är ifrån rusta och den grå från en färgaffär. TIPS: Sjägrästapet som man kanske kan tänka också suger åt sig sjukt mcyket färg och man får räkna med hög färgåtgång!

 
 



Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback