Nystart!

 
Har länge funderat på att återuppta bloggandet. Det är ju faktiskt kul. Mer personligt än instagram där jag är mest aktiv!
 
I alla fall sist jag skrev ett inlägg så hade vi precis flyttat till våran lägenhet (och att jag var "tillbaka" till bloggandet) på Alnö. NU 3år senare har vi återigen flyttat, fast nu till hus 🏡
Vi har köpt min mammas hus (mitt barndomshem). Vi har bott här ca 1,5månad nu och trivs så bra. Det har tagit lite tid att komma i ordning och vi har en del projekt om är gjorda och några som ska göras.
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback