Gyllene Tider

 
Under semestern när vi var i Piteå hos Pappa och Annika såg vi Gyllene Tider på Pite Havsbad. Det var väldigt roligt och förbandet var Chris Kläfford, såå bra!!
I övrigt under trippen till Piteå besökte vi ett gäng loppisar, dock inga fynd. Jag älskar att gå på loppisar men har sällan höga förväntningar på vad man ska hitta. På de loppisar vi besökte vallfärdade folk och nästintill och vid öppning var det tävling om vem som skulle hinna in först. Vagnar togs med för förberedelse av storshopping. Men de människorna kanske vet vad dom ska ha och att det kommer bli mycket.. 

PDOL var även under veckan vi var där och det fanns både marknad och mattält där vi bla åt langos! Såå gott!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback