Student 2013

I Torsdags var det äntligen min tur, min dag, min student! Under champagne frukosten var det ganska varm och utan regn. Det såg ljust ut för oss, kanske skulle det inte bli regn som prognosen sagt. Men såklart kom regnet, ös regnet. Men vad gjorde det? Det var min dag och lite regn fick inte förstöra den! 
 
Vi träffades på skolan och åt glass, fick betyg och stependium delades ut och jag lyckades roffa åt mig ett av stependierna! Vidare till studentlunch i tonhallen, med uterhållning mer stipendie utdelning, god mat osv.

Sedan var det inte lång tid kvar, kvart i 2 marcherade vi in i skolan, sedan var det bara minuter innan det var vår tid att springa ut. Hjärtat dunkade och tillsist öppnades dörren och vi sprang ut. Lyckligast i världen!
 
Efter att ha träffat familjen, fått blommor mm var det dax för flak. Vårat fina flak, som vi fixat (läs jag och 3till) så fint! Det var sjukt kul, vi skrek tills vi blev hes och rutten var alldeles lagom, ca en timme. Efteråt åkte vi till Gustavs student!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback